Je hebt een storing
Via onderstaand formulier kun je een storing of schade melden die is ontstaan in of aan je woning.
LET OP: bij levensbedreigende of ernstige spoedgevallen zoals, brand etc. belt u direct met de nationale hulpdiensten 112
Deze dienst is enkel toegankelijk indien er in de huurovereenkomst staat dat het vastgoedmanagement wordt verzorg door Be Covered Real Estate.
In alle andere gevallen dien jij als huurder bij een storing contact op te nemen met de woningeigenaar.
Natuurlijk willen wij graag overal direct ter plaatse zijn, maar je begrijpt wel dat dit niet altijd mogelijk is. Daarom verzoeken wij je om na te gaan of een reparatie eventueel tot de volgende werkdag kan wachten.
Alleen voor storingen of mankementen kan jij onze beheerdienst bellen. Je vindt de contactgegevens in de huurovereenkomst.
De volgende storingsmeldingen worden gezien als spoedeisend:
- Uitval van de C.V.-installatie, die niet zelf op te lossen is
- Dusdanige lekkage aan de waterleiding, waardoor forse schade dreigt te ontstaan.
- Gehele stroomuitval of uitval van vitale groepen zoals C.V., vrieskist of koelkast.
- Heftige dak lekkage, waardoor ernstige schade dreigt te ontstaan.
- Schade aan ramen en/of deuren waardoor directe toegang tot de woning mogelijk is
Storingen aan uw cv-ketel buiten kantoortijden
Heeft jij een storing aan de cv-ketel? Controleer zelf eerst of de installatie voldoende waterdruk heeft en of de cv-ketel is ontlucht. Heeft je dit al gedaan en blijven de storingen? Meld dan pas jouw storing!